środa, 7 marca 2018

W zieleni

Chyba zaczęło się znowu od resztki cieniowanych nici :). Motyw oczywiście podobny, jak na zakładce z ESB. Jednym słowem jakś zmodyfikowany kawałek Manhattanu czy innego nieco przerażającego centrum. A może i nie przerażającego, skoro takie słoneczne brzegi? Może to z jakiejś bajki? Są takie?



Zieloności miłe są od czasu do czasu, sympatyczna odmiana. No i wpisuje się w ogólną tęsknotę za wiosną. U mnie wczoraj wieczorem nasypało mokrego śniegu, teraz sobie jeszcze leży na trawnikach i rozjaśnia widoki :).

14 komentarzy:

  1. Nowoczesność w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so creative and gorgeous!! I love the design!! The colors are beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tu widzę ni mnie ni więcej tylko... śrubokręt. :) Świetny prezent dla majsterkowicza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak powiedziałaś to i zobaczyłam, nie da się ukryć.
      :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Zawsze się ciesze, gdy coś z moich prac się podoba.

      Usuń
  5. Faktycznie, wzorek przypomina manhattanowe wieżowce :)
    A u mnie śnieg stopniał wniwecz. Szaleje pogoda jak nie wiem co

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, mnie sie też skojarzyło z drapaczem chmur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ogromnie lubię tę nazwę "drapacz chmur". :)

      Usuń
  7. Zieloności dobre są zawsze,cudna zakładka,zanim przeczytałam wpis to właśnie pomyślałam o NY...
    Pozdrawiam cieplutko,co tam śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miło, że skojarzenia poszły nam w tym samym kierunku. Pozdrowienia wiosenne ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.