poniedziałek, 19 marca 2018

Kwiatuszki, kwiatuszki

Ta zawieszka powstała w styczniu, zatem w środku zimy. I pokazuję ją też w środku zimy, choć już nie kalendarzowej a temperaturowej :). U nas co prawda nie ma śniegu, ale zimno okrutnie i wietrznie, natomiast przed paroma dniami szwagrostwo jechali przez Niemcy w zaspach i zawiei. Więc tak kontrastowo trochę do pogody (no dobra, u mnie świeci słońce).

Wiem, że podobna była niedawno, ale tak to jest, że te kwiatki zawsze chcą mieć towarzystwo. Tym razem nieco inaczej porozdzielałam kolory, tło i inne detale.
"Nieco"  jest tu słowem kluczowym ;)


Miało być optymistycznie. I chyba jest.

22 komentarze:

  1. Gorgeous!! I love the design and colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Optymistycznie, jak najbardziej. Lekko i wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne , wiosenne zawieszki :) U mnie zima rozgościła się na całego, jak to bliżej gór !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dwie strony jednej :)
      Zima jest fajna w zimie ;)

      Usuń
  4. Piękne zawieszki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna ale z dwóch stron, wiec w sumie jakby dwie ;) Pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  5. Bardzo optymistycznie. Uwierzyłam, że ta zima się wreszcie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam z domu wieczorem i okazało się, że leży śnieg. No nie za wiele, ale leży...

      Usuń
  6. Rok temu podobną wykonałaś chyba dla naszej Basieńki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pamietasz! Tamta podobna przez to, że były kwiatki (w ilości większej jednak) ;) Bo te kwiatki wdzięczne są :)

      Usuń
  7. Uwielbiam te kwiatuszki na mojej zawieszce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lejesz miód na moje serce. Potrzebe mi właśnie były ciepłe słowa ;)

      Usuń
  8. Sliczne! I takie zimowo wiosenne, kolorystyka zimowa ale kwiaty kojarzą mi sie z wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHyba masz rację.:) Zimowo-wiosennie z tęsknoty :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.