czwartek, 30 listopada 2017

Doniesienia z manufaktury i... coś jeszcze

Gorąco było, oczywiście w przenośni.

Wyjątkowo wcześnie jak na mnie zabrałam się za kartki świąteczne.
I - to już dla mnie w tej kwestii typowe - postawiłam na prostotę i recycling.
Zastanowiło mnie, że w tym roku karteczki w całym zbiorze prezentują się ... bardzo optymistycznie. Wiosennie wręcz :)



A ponieważ kupiłam sztywne kartki nieco większe niz A4, intensywnie wykorzystywałam odcinane kawałki kartoników. Stąd dużo pasków i nawet nieco bardziej przestrzennie (w bardzo ograniczonym zakresie) czasem się robi. Dużo miałam z tym frajdy i w sumie trzeba było włączyć rozum, bo tak mogłabym kleić jeszcze kilka godzin. a wszak nie potrzebuję setki kartek....

Do zdjęcia rozłożylam je (prawie wszystkie) na podłodze.


Edit.
Na prośbę Oli kilka szczegółów. Tzn. zbliżenia ;)

 Najpierw taka zbiorówka. Podobne, ten sam motyw świateczny ale każda inna. Motyw ze strony openclipart.org. Gwiazdki też, choć oryginalna jest trochę inna, natomiast ta ta koślawa wycinana chyba od ręki

 Tę szopkę bardzo lubię - wskanowałam kiedyś pocztówkę otrzymaną od bardzo szacownej Cioci. Tu druk na kalce, a ponieważ okazało się, że toner się zaczyna kończyć, podmalowałam od spodu pisakiem. Kartka jest zielona, cztery paski doklejone. I dopiero na zdjęciu zobaczyłam, że te czerwone po bokach takie krzywe... :(



 Jeszcze jedna zbiorówka. Ten sam motyw (z recyclingu), zupełnie inny wynik. na górnej kartce jasny pasek ma delikatną fakturę, a pasek z paseczkami ma bardzo wyraźną fakturę. :)

 

 I wielbłady. Minimalistycznie. Motyw ze wspomnianej strony. Toner się kończy, więc trzej królowie wygladają jakby szli we mgle. Bardzo mi się podoba ;)
Jesli będę jeszcze dorabiać kartki, to z tym motywem ;)


 Taka zwykła...  Czarna gwiazdka z clipartów, ale z takim zapasem wycinana wygląda zupełnie inaczej.



 Tu  jest ciekawy efekt - dokleiłam najpierw niebieski pasek szeroki,a potem jeszcze węższy zielony.


 Tu w sumie też prościusieńko, że trudno o większą prostotę.
 

 A tutaj się pobawiłam. Kartka jest bladoniebieska, na to paski w różnych kolorach...
 
 Tu też idealnie prosto. Smak polega chyba na tym, że sukienka anioła jest w prawie takim samym kolorze jak kartka. (Cieniowania nie ma, to błąd zdjęcia)
 

A tutaj na uwagę zasługuje gwiazdka złożona z trzech, najbardziej na spodzie z matowego złotka od czekoladki. Paseczek z gwiazdkami sklejany z kilku części (ale na szczęście nie z pojedynczych kwadracików).
Olu, mam nadzieję, że spełniłam oczekiwania :) I że się za bardzo nie zawiodłaś. :)




I to "coś jeszcze".
Zasadniczo zwykle odzew na różne rodzaje zabawy czy wyzwań na tym blogu jest bardzo niewielki (o ile w ogóle jest),ale pomyślałam sobie, że taka okrągła (i nieprzegapiona!) liczba zasługuje na podkreślenie. Mianowicie, to jest osiemsetny wpis na tym blogu. Tak, cztery kółeczka, 800. W związku z tym każdy kto chce, może sobie zamówić zakładkę albo zawieszkę z monogramem. W ulubionych kolorach. Wystarczy napisać w komentarzu co i jak. Zapraszam!





20 komentarzy:

  1. Bardzo radosne kolorowe kartki .Lubie takie proste kartki .U mnie bloger działa normalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w blogerze działa wszystko bez zmian. Produkcja kartek super, ja to bym mogła nawet 100 dla podtrzymania tradycji tylko cena znaczków mnie powstrzymuje. Ładna liczba postów, moje gratulacje. Czy ja też mogę poprosić, mam już zakładkę i zawieszkę ( która na ostatnim kręgu wzbudziła zainteresowanie). Jeżeli mogę to poproszę o zakładkę z rybką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Jakie kolory? Dawno nie robiłam rybki :)

      Najbardziej chyba lubię robić te kartki. I dostawać :) Mogłabym tak zarabiać, tylko takich to nikt nie kupi przecież :)

      Usuń
    2. Dziękuję, kolory dowolne : )

      Usuń
    3. Rybka specjalna. Plum ;)

      Usuń
  3. Śliczne kartki! Najbardziej podoba mi się ta z Trzema Królami na wielbłądach. Szkoda, że nie ma zbliżeń na poszczególne prace, bo chciałabym popodziwiać szczegóły.
    Miałam podobną przygodę z bloggerem - wszystko się poprzestawiało - na szczęście po paru dniach samoistnie wróciło do normy, czego i Tobie życzę. Gratuluję Osiemsetki! Gdyby znalazła się jakaś zakładka z klawiaturą byłabym zachwycona. Kolorystyka dowolna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię wielbłądy. I napisze o nich. Może jeszcze coś zrobię:).
      Ale ja tam nie wiem czy tam są jakieś szczegóły do podziwiania.

      Klawiatura się zrobi :)

      Usuń
    2. DZIEKUJĘ!!! Właśnie o to chodziło. Teraz dopiero widzę tego ślicznego anioła z trąbką w sukience z dopasowanym tłem. Albo ten motyw na kolekcji czerwono-pomarańczowo-żółtej - prosty, a piękny. I jeszcze czarna szopka - bardzo stylowa. No i Trzej Królowie, którzy jako pierwsi przyciągnęli moją uwagę. niech żyje prostota!

      jestem zachwycona, że klawiatura się zrobi :)

      Usuń
    3. Nadrabiam brak kolorowej drukarki jak mogę :) królowie sa świetni.
      Tylko... nie obiecuję wyrobienia sięd o świąt.

      Usuń
  4. Też powoli zabieram się za produkcję kartek świątecznych, wszak poznałam tylu wspaniałych dusz, również na blogach. 800 post - piękny wynik. Mogłabym nieśmiało poprosić o zakładkę? Zawsze się nimi zachwycam, a jakoś nie mam śmiałości napisać do Ciebie z taką prośbą. Kolory bez znaczenia - wszak wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest takie piękne. Co do blogera, to u mnie w porządku. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych 800 notek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful Christmas cards, Agaja! I LOVE all of them. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje karteczki są bardzo pomysłowe i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 800 wpisu - piękna cyfra.
    Kartki świąteczne bardzo ładne. Ciężko określić, która najładniejsza, bo każda z nich jest urocza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.