niedziela, 15 października 2017

Jesienna pierwsza

Pierwsza w tym roku.
Patrzyłam sobie na te nici, patrzyłam i im dłużej patrzyłam, tym bardziej mi się podobały.
No to zaczęłam się nimi "bawić".
I wyszło tak:


Tak nie do końca wiadomo jak ułożone są paski, prawda? Ni to w skosie, ni to w poziomie. Kolory są soczyste i jesienne, co chyba nie do końca jest widoczne na ekranie komputera. Zakładka naprawdę optymistyczna, łapiąca to co jesienią najpiękniejsze: słońce i kolory.
A ponieważ kolejny tydzień zapowiada się ciepły, możemy z tym optymizmem spojrzeć w przyszłość :)

I można też zajrzeć do Mii, która ogłosiła urodzinowe Candy → banerek po prawej...

8 komentarzy:

  1. Osiągnęłaś bardzo ciekawy efekt przenikania pasków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło przeczytać. Bo to zdjęcie takie nie do końca...

      Usuń
  3. Agaju, dzięki tej "niewiadomej" co do wzoru zakładka stała się bardzo oryginalna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie nieoczywiste wzory :). Również pozdrawiam.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.