czwartek, 28 września 2017

Mała

Oczywiste jest, że zdjęcia często nie pokazują właściwych proporcji fotografowanych przedmiotów.
Brązowa zawieszka jest niewielka. Ot, został taki kawałeczek kanwy...


Jak widać wykonana została metodą "kocykową" i wygląda jak utkana. Trochę nierównomiernie, bez żadnej symetrii. Taki jej urok :)

Zauważyłam, że zawsze znajduje się ktoś, kto lubi szczególnie brązy czy pomarańcze i takie kolory zawieszek też mają powodzenie, choć chyba generalnie rzadziej powstają.


A jak brązy to sierpniowe wspomnienie bieszczadzkie :).



 W Bieszczadach zawsze zachwyca mnie widok gór po sam horyzont. Jak w piosence "Góry i góry, nic więcej nie trzeba..."
Górne zdjęcie to widok z Połoniny Caryńskiej na gniazdo Tarnicy i Ukrainę, dolne z Rozsypańca na Połoninę Bukowską i Ukrainę.
 

8 komentarzy:

  1. Zawieszka w jesiennych kolorach,jak opadłe liście :)
    Ach te Bieszczady słońcem pachnące ,mają swój niepowtarzalny czar :)
    Pozdrawiam serdecznie Agajo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, a przecież oczywiście - jest jesienna :)

      Żałuję czasem, że Bieszczady są tak daleko :)

      Usuń
  2. You are a great artista, Agaja. I love your beautiful creation. And how pretty photos of the mountains!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I love hikes in the mountains...

      Usuń
  3. Znowu odnowiła się moja tęsknota za Bieszczadami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jakoś jednak mam poczucie niedosytu. Zatem towarzyszę Ci w tęsknocie :)

      Usuń
  4. Wstyd się przyznać ale nie byłam jeszcze w Bieszczadach. Może uda się w tym roku. Wszędzie bym chciała być. Taka moja natura. Pomyślności życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Bieszczad mam daleko, wiec bywam tam rzadko. Ale kocham je bardzo.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.