piątek, 7 lipca 2017

Coś tam

Z utęsknieniem czekam na niedzielne haftowanie (mam nadzieję, że skończę to, co zaczęłam w ubiegłym tygodniu). A po drodze pokazuję dwie kolejne z serii.



Jest coś fascynującego w tym jak układają się te wzory. Zaczyna się z jakś wizją (albo i bez, powiedzmy sobie szczerze) a potem i tak kolory jakoś prowadzą.

Czasem sobie myślę, że mogłabym się niczym innym nie zajmować. Może kiedyś do tego dojdziemy :D.

A tak z innej strony - zdarzyła mi się niebywale miła rzecz: spotkałam się po wieeeelu latach ze znajomą. Dzięki znalezieniu się czy "znajomości" na fb. Mam nadzieję,  że to nie było jednorazowe wydarzenie, bo rozmawiało się miło i wiele nas łączy jak się okazuje. :)

A przy okazji spotkań lubię takie momenty, gdy wyjmuję jakąś najostatniejszą zawieszkę, odczepioną od własnego plecaka czy torebki (z drżeniem czy się spodoba i smutkiem, że tylko tę jedną mam) i słyszę "Moje ulubione kolory".
:D

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne hafty :) Wszystkie Twoje prace są niesamowite :) Podoba mi się ich wykonanie :) Już obserwuję Twój blog, więc na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za dobre słowo. Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  2. Cudowna zawieszka. Cieszę się z Tobą z udanego spotkania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.