poniedziałek, 23 stycznia 2017

Z myślą o

No, wiadomo o czym.
O tej porze większość ludzi zaczyna marzyć o przedwiośniu i wiośnie. I nawet nie wiem czy bardziej wtedy, gdy słońce zaczyna świecić, czy też wtedy gdy jest szaro i ponuro. Wiadomo, że słońce i światło dzienne jest nam potrzebne do życia i działania (podobno nawet dzieci lepiej się uczą w doświetlonych szkołach). Zresztą  całej naturze jest potrzebne - jakoś w mgliste dni nie słyszę zza okna dziarskiego pokrzykiwania ptaków (niedziarskiego też nie), a dziś w słońcu i owszem.

Zakładka ma w sobie nutę tajemniczości, zawdzięcza ją chyba kolorom. Motyw kwiatków nieśmiertelny, ale i tak za każdym razem jest inaczej. Połyskliwe obwódki teś przyczyniają się do odpowiedniej atmosfery :)



Długo trwało zanim ją skończyłam, bo nie zawsze mogę w niedziele poświęcić czas tylko na takie przyjemności (są i inne).
Kwiatki jeszcze wrócą, bo zaczęła się robić kwiatkowa zawieszka.


Za nami ostatnia studniówka... Ech...

16 komentarzy:

  1. Agajo piękne robisz te swoje zakładeczki,cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rabatka pełna kwiatków śliczna :-) A ja wybieram się do biblioteki żeby mieć w co zakładkę wkładać

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, zapachniało.
      Jak jakieś 10 dni temu wiozłam syna do lekarza - śnieg leżał a mnie wiosna pachniała ;)

      Usuń
  4. Oj tak, oj tak, tęsknota do wiosny wzmaga się coraz bardziej.Chociaż... jeśli czas ciągle będzie tak zasuwał, to przyjdzie (ta wiosna) lada chwila :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasuwa strasznie. Mnie to niby ciągnie, ale w sumie to niech ona za szybko nie przychodzi, mam tyle pracy do wiosny...

      Usuń
  5. Mnie się kojarzy z prymulkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację. :)
      Choć na Dzień Babci kupowałam żółte i nie pomyślałam o takich fioletowych :)

      Usuń
  6. Piękne kwiateczki, aż czuć wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.