sobota, 19 listopada 2016

Najpiękniejsze

Im jestem starsza, tym bardziej widzę, że to miasto jest najpiękniejsze...

Nie twierdzę, że dużo świata widziałam, ot trochę i tylko w Europie. Na pewno nie wszystko, co bym chciała... I są takie miejsca,do których czuję wielki sentyment i chętnie bym pojechała kolejny raz (Salamanko, wiem, że czekasz na mnie). I kolejny, i kolejny...

No ale to jedno jakoś zawsze inaczej chwyta za serce. :)

Więc szybkie migawki z mojego najpiękniejszego....

Uwaga: najpiękniejsze wcale nie znaczy idealne :D






Baroku tam niewiele, gotyk i renesans w ilościach dowolnych niemal. I wcale mi tak bardzo nie przeszkadza,że to w większości odbudowane po wojnie (wyzwoliciele zza Buga wyzwolili, ale zbombardowali...)

To takie szybkie fotki wykonane mimochodem, po drodze. Może jeszcze kiedyś uda mi się własna sesja... kiedyś, jak będę miała (albo pożyczę!) aparat :D..

A które miasto/a dla Was najpiękniejsze?

8 komentarzy:

  1. O, czyżby to było moje miasto? Bez wątpienia;)
    Za najpiękniejsze w Polsce uważam Toruń. Zagranicznych znam niewiele. Najbardziej kocham Rzym, choć i Barcelona też jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)

    Torunia nie znam za dobrze (dawno tam nie byłam) i dawno tam nie byłam, ale ma te zaletę, że nie był zburzony i stare to jest stare... Lubię też :) Ale nie łapie mnie aż tak za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że to najpiękniejsze miasto.
    Mieszkałam tu, mieszkają obie córki i spory kawałek rodziny; często bywam i nieustannie się zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem jakie to miasto 😐 jakaś podpowiedzi 😁
    Dla mnie najpiękniejszym miastem jest ...niech pomyślę mam ich kilka najukochańsze to Kraków,najpiękniejsze Jelenia Góra,Gdańsk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiesz? To właśnie Gdańsk. :)

      Jelenia Góra też mi sie podobała, ale byłam tam raz tylko.

      Usuń
  5. Jest tyle pięknych miast w Polsce i na świecie. Bardzo mi się spodobał Rzym. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę. Budapeszt i Praga także cudowne są. Kraków moje miasto bardzo piękne, jego uroki odkrywam za każdym razem kiedy tam jestem. Zdjęcia fantastyczne. Pozdrawiam Dobra Duszo :)
    http://kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak, centrum Pragi piękne, Budapeszt również. Rzym - wiadomo.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.