piątek, 24 czerwca 2016

Zielone muszelki i inne cudeńka

Muszelek się spodziewałam. Szmaragdowych. (Swoją drogą, jakie to ładne słowo - szmaragdowy.)
Ale okazały się piękne nadspodziewanie.
Szmaragdowa bransoletka będzie mi często towarzyszyć tego lata, jestem tego pewna. Świetnie są dobrane koraliki, te zielone są matowe - super!
Małgorzato, Gosiu, dziękuję!
Moja Teściowa dziś się zachwycała :)


Jednak zielone muszelki to nie wszystko!
Reszta była pełnym zaskoczeniem. Oooo!
Śliczna bransoletka z błyszczących kryształków w niebieskiej siatce - ten odcień błękitu, który bardzo lubię,  rozjaśniony błękit paryski. Skąd wiedziała, że lubię?


I to nadal jeszcze nie wszystko!
Makramowa zakładka, niezwykła, jedyna. Moja :).


Gosia robi piękne rzeczy, warto do niej zaglądać. I ma wielkie serce - ja te piękne rzeczy dostałam w ramach wymiany za jedną zakładkę! Czuję się bardzo szczodrze obdarowana :). Stanowczo ponad zasługi.
Dziękuję!!!

8 komentarzy:

  1. :)))) Śliczne prezenty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Sliczne. Też pozdrawiam. Upalnie. Udało mi sie zagonić Kamzika do kręcenia masy na tort... Padłam przy gotowaniu syropu...

      Usuń
  2. Takie ładne, że gdybym nie był facetem, to też bym założył:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały komplement. Mam nadzieję że Autorka przeczyta!

      Usuń
  3. Piękne prezenty! Ileż potrafią zdolne ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zdolne ręce to skarb. I jeszcze pracowite - tego to mi najbardziej brakuje.

      Usuń
  4. Agatko dziękuję za reklamę :)Tyle ciepłych słów popłynęło pod moim adresem,aż mi się zrobiło bardzo ciepło na serduchu :)))
    Bardzo się cieszę, że sprawiłam Tobie radość,niech wszystko dobrze się nosi :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszą się obie z dumą i radością :) Bardzo jestem Ci wdzięczna! I pewnie ustawią się teraz do Ciebie kolejki ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.