środa, 27 stycznia 2016

Pierwsza rocznica

Z oczywistych względów pełna zadumy.
Ciągle co jakiś czas zdarza mi się odruchowe "Zapytam Taty".
Kiedyś zapytam :))

Dwie wspomnieniowe fotki.



Zachwyca mnie w nich to pełne miłości spojrzenie. Na górnym zdjęciu na mnie (co widać). Na dolnym - na mnie i mojego męża.

Dobrze jest mieć takie wspomnienia. Myślę, że niejedno w życiu było mi łatwiej przejść dzięki tej absolutnie bezwarunkowej miłości mojego Taty.


A dziś jest na dodatek rocznica mojego chrztu :))

14 komentarzy:

  1. Dwie ważne rocznice, Ty się narodziłaś w gronie Dzieci Bożych, a Twój Tato dla nieba...
    Mój Tato kochał mnie również bezwarunkowo...nie ma Go ponad 11 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu dany jest inny czas... Mój był całkiem długi choć sporą jego część mieszkałam już daleko...

      Usuń
  2. To są budujące wspomnienia. U mnie już ponad pięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wspomnienia są ważne. Ponad pięć... ale pewnie nie da się tego do końca oswoić...

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Tyle w tych oczach miłości i radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie, że jest w Twojej pamięci jako taki cudowny człowiek :)
    wszystkiego naj z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważna rocznica - Twój ojciec musiał być wspaniałym człowiekiem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wspomnienie...
    A Twój Tato zostawił tutaj na ziemi cząstkę siebie... właśnie w Was i waszych wspomnieniach...
    No i gratulacje z okzaji rocznicy Chrztu Św.... to trochę jak kolejne urodziny :)
    :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**********
      Dzięki.
      Cieszę się, że ta pamięć jest dobra :)

      Usuń
  7. Miłość ojca jest dla dzieci bardzo ważna. Może nawet ważniejsza dla córek. Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.