piątek, 25 grudnia 2015

Czy słyszysz to, co ja?

Znam to od wielu, wielu lat. Właśnie w tym wykonaniu. Miałam może z 15 lat, gdy dostaliśmy bożonarodzeniową płytę od rodziny z USA. (Mam ją do tej pory). Bing Crosby ze swoim szczególnym głosem wpisał się odtąd na zawsze w "moje" klimaty świąteczne. I zawsze, zawsze do głębi porusza mnie ta treść w tej pięknej oprawie.

Nie wiem czy ktoś tu w ogóle zajrzy w święta - wszak nie jest to czas na bieganie po blogach. Ale może jednak tak - i może ktoś tak jak ja głęboko odczuje tę treść. Tak aktualną...


Pamiętam jeszcze jak pracowicie spisywałam słowa ze słuchu (a przy winylowej płycie nie dawało sie swobodnie zatrzym,ać i odtwarzać na nowo bez ryzyka porysowania...), Największy problem miałam z ogonem gwiazdy :) . Myślałam, że nie chodzi o latawiec tylko o kota - i dlaczego kota?? ;)



Do You Hear What I Hear?

Said the night wind to the little lamb,
do you see what I see
Way up in the sky, little lamb,
do you see what I see
A star, a star, dancing in the night
With a tail as big as a kite
With a tail as big as a kite

Said the little lamb to the shepherd boy,
do you hear what I hear
Ringing through the sky, shepherd boy,
do you hear what I hear
A song, a song, high above the trees
With a voice as big as the sea
With a voice as big as the sea

Said the shepherd boy to the mighty king,
do you know what I know
In your palace warm, mighty king,
do you know what I know
A Child, a Child shivers in the cold
Let us bring Him silver and gold
Let us bring Him silver and gold
Said the king to the people everywhere,
listen to what I say
Pray for peace, people everywhere!
listen to what I say
The Child, the Child, sleeping in the night
He will bring us goodness and light
He will bring us goodness and light

8 komentarzy:

  1. Ja też mam rodzinę w USA. Kiedyś podobno nam przysyłali te winylowe płyty, ale ja tego niestety nie pamiętam. A tak poza tym to Wesołych Świąt! Ciepła, radości, szczęścia i wszystkiego czego zapragniesz na ten czas. Pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału w plebiscycie na Podróż Roku na moim blogu! :) :)
    P.S. Masz fantastycznego bloga. Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo i życzenia. Zapraszam :)

      Usuń
  2. Buziaki świąteczne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż święta już się kończą to życzę Tobie wspaniałych kolejnych dni. Wszystkiego dobrego a muzyka i tekst oddaje świąteczny klimat,ja lubię świąteczne wersje Nat King Cole i Martina Deana,ten nastrój chwili....niech ta chwila trwa zawsze,pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Pozdrowienia najcieplejsze ślę.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.