wtorek, 16 czerwca 2015

Pocztówki z przylądka

Na wyraźne życzenie Polly :)
Tytułowy przylądek to miejsce, w którym wody fiordu łączą się z wodami cieśniny. Choć temperatura powietrza nie rozpieszcza nas, a słońce oszczędnie rozsyła swoje ciepło, jest tam przepięknie. I pusto :)

Nad fiordem wiało, fale niecierpliwie i głośno uderzały o brzeg.



Cieśnina przywitała nas ciszą i prawie flautą...



Zaś na zdjęciach poniżej widać na morzu granicę wód - między wzburzonymi a spokojnymi (ten ciemny pas). 




 Podłoże jest tu specyficzne, gliniaste. Lekko ugina sie pod nogami. I dlatego też jest nieco niebezpiecznie - pod wpływem wilgoci tworzą się urwiska. Ogromne drzewa spadają do morza... Na zdjęciu poniżej wyrwa sięga ścieżki. Ciekawe, ile drzew przewróci się do końca, nim przyjadę tu kolejny raz....




6 komentarzy:

  1. Miłych i bezpiecznych spacerów życzę. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. tak chętnie pokazałabym mojemu "brzuszkowi" takie piękne miejsce :) PIerwszy raz od wielu lat nie będę w tym roku nad morzem... tak mi się tęskni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale będą kolejne lata ;). Wiele lat... Uściski

      Usuń
  3. dziękuję :***
    takie obrazki mogę oglądać godzinami i nigdy mi się nie znudzą.
    góry tez maja swój urok i zmieniają się razem z porami roku, ale morze mam wrażenie, że oddycha i żyje bardzo intensywnie. ma w sobie ogromny magnetyzm.
    napawaj się całą sobą tymi widokami i wdychaj cudowna atmosferę.
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś stwierdziłam, że morze jest jak góry - co chwilę się zmienia i można robić kolejne zdjęcie :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.